For at give de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Samtykke til disse teknologier vil give os mulighed for at behandle data såsom browseradfærd eller unikke id'er på dette websted. Hvis du ikke giver samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det påvirke visse funktioner. Du kan læse mere og justere dine cookies nederst på siden.
Sørger for, at de grundlæggende funktioner på hjemmesiden fungerer for dig (kan ikke fravælges). Vi lagrer din browsertype og samtykkevalg for cookies.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Den tekniske opbevaring eller adgang, der udelukkende bruges til statistiske formål.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Den tekniske lagring eller adgang er påkrævet for at oprette brugerprofiler til at sende annoncering eller for at spore brugeren på en hjemmeside eller på tværs af flere hjemmesider til lignende markedsføringsformål.
Tak til Knud for en god lyd og billeddækning af mødet. – og en god redigering.
Brolægning blev nævnt som en hastighedsdæmper for biltrafikken. Desværre er den også absolut ødelæggende for tilgængeligheden for bl.a.krydsende kørestolsbrugere. Derfor burde jeg ha være mere på dupperne, da det blev nævnt.
Tak for et godt møde. Så venter vi spændt på Cowi og forvaltningens fremlægning på onsdag.!!
Per Ø.M.
Brostenen er fjende nr. 1, når det gælder tilgængelighed for ganghandicappede, kørestolsbrugere, barnevogne, fodgængere og cyklister m.fl. Mange bilister er fuldstændig ligeglade med brosten! De gælder især de bilister, der bruger Prinsessegade og Aladinkvarteret som racerbane. For dem, vil brosten bare blive en ny og spændende udfordring for race. Vi skal have en Prinsessegade, Burmeistergade og Bodenhoffs Plads som er menneskevenlige og tilgængelig for alle. Det får vi kun, hvis vi sænker biltrafikken.